onsdag, januari 25, 2006

dag tio, del III

Jag har precis pratat en lång stund med en mycket god vän, han har också varit med om en liknande händelse och kan tipsa och råda om vad man kan göra. Det är skönt att prata med honom för man kan blanda vardagssaker med att prata om X utan att det känns krystat eller dumt. Samtalet har gjort att jag mår ganska bra nu, jag ska utnyttja detta genom att gå och handla och sen laga någon "riktig" mat. Bara för att jag fått mitt hjärta krossat så ska jag minsann inte deka ner mig helt!

2 Comments:

Blogger samuel said...

Go boy!
Skönt att höra att du tar hand om dig och att du mår lite bättre!

6:52 em  
Anonymous Anonym said...

Tja, nu har jag lyckats hitta hit och läst. Fan, jag känner med dig. Håll ut och ta hand om dig så hörs vi snart igen!
Håller med din halvsyrra förresten.

"They break your heart, buddy"
M

7:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com