onsdag, januari 25, 2006

dag tio, del II

Jag har lyckats att hålla borta det onda idag ganska bra genom att äta lunch hos en kompis och spela tv-spel. Det har varit skönt att må bra ett tag. Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen vilket får mig lite orolig. Jag vet vad som kan hända när jag är ensam för mycket. Jag får försöka att sysselsätta mig med något lagom jobbigt. Kanske till och med laga mat. Ätandet har definitivt blivit lidande dessa dagar, det har inte känts så kul att behöva laga mat själv och sen äta själv. Det är väldigt svårt att vänja sig vid att göra saker själv när jag har haft X nära mig så länge. Att inte alltid ha någon där kommer bli jobbigt. Jag saknar henne mycket men som saker har utvecklat sig så känns det väldigt skönt att vi inte ska ses eller prata på ett tag.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag surfar in här och läser flera gånger om dagen för att se hur du mår från timme till timme.

Du ska veta att vi är många som följer din blog och din väg från ett smärtsamt uppbrott mot läkning.

Även om vissa stunder är förjävliga i all sin ensamhet och smärta kan det kanske vara en liten, liten hjälp att veta att medan du är utloggad, är det fortfarande folk här och läser och som sänder sina tankar till dig.
Kram <3

5:06 em  
Blogger Dumpad said...

Ja, det är en tröstande tanke!

5:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com