måndag, januari 23, 2006

dag åtta, del III

Det blir inget brev. Tack för att ni gav mig rådet att inte skriva. Som någon sa, jag hade inte fått några svar som jag skulle vara nöjd med ändå. Dessutom hade jag nog bara gjort henne mer ledsen. Jag tycker illa om henne ibland men det är korta stunder av ilska. Jag vill inte göra henne mer ledsen än vad hon redan är. I morgon ska jag åka hem till henne och packa mer av mina saker. Jag är nervös för hur jag ska reagera med tanke på hur illa det gick sist. Till skillnad mot sist ska hon inte vara där i morgon så förhoppningsvis kommer det gå lättare. Jag önskar dock att jag slapp göra det, det är en väldigt stressande situation att packa ihop ens tidigare liv sådär, men det ska bli skönt när det är gjort. Jag vill gärna få den här flytten avklarad, det känns som att en tyngd kommer lätta då.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du kan inte ta med dig någon kompis?

6:22 em  
Blogger Dumpad said...

jo, det skulle jag kunna, det kommer jag göra när jag ska flytta alla saker. Men packningen behöver jag göra själv. Så jag kan sörja i fred

6:48 em  
Anonymous Anonym said...

Jag vill bara skicka en styrkekram via cyberrymden. När allt detta är över kommer du känna dig starkare än du gjorde innan. Många många kramar från T

7:17 em  
Anonymous Anonym said...

Ja packa ensam, gråt och plocka i saker som är hennes och gråt, gråt, gråt, gråt. Och tänk lite på hur många som gjort samma sak och hur vanligt (tyvärr) det är. Fick mig att må lite bättre, hemskt men sant. Att få reda på att jag inte va ensam om smärtan (fick tyvärr reda på det alldeles försent, innan dess trodde jag va ensam i hela världen om att må så)gjorde att den va pytte lite lättare att uthärda.

7:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com