måndag, januari 23, 2006

dag åtta, del I

Jag funderar på om jag skulle skriva ett brev till X, för att förklara hur jag känner. Jag kan inte göra det per telefon eftersom jag blir ledsen eller arg när vi pratar och jag orkar inte träffa henne just nu. Det kanske kunde fungera, då kan hon ju skriva tillbaka hur hon känner också, när hon fått tänka efter.

Nu är det en hel dag i skolan som gäller. Hittills har jag inte kunnat tillgodogöra mig lektionerna och föreläsningarna så bra, tankarna har varit på andra håll, men det ska bli skönt att göra något under dagen idag. Vem vet, jag kanske lär mig något.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skriv brevet men skicka det aldrig.

11:09 fm  
Blogger mitt fyrverkeri said...

Kom på vad meningen är med brevet, vad du vill uppnå. Tror du sen att du kan uppnå det och att det gör dig genuint gott, do it - annars don´t. Eller skriv det och sov på saken en natt, sa hon som inte ens var ombedd att ge råd...

12:21 em  
Anonymous Anonym said...

Jag håller med skriv det, men skicka det aldrig. Hon kommer bara att tycka att det är jobbigt så du kommer inte att få ett svar som hjälper dig något...

2:23 em  
Anonymous Anonym said...

Hon vet hur du känner, skicka inget brev, det blir bara värre....

2:24 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker det verkar som om hon redan har tänkt efter, så du kommer ju inte få något annorlunda svar från henne. skulle hon ändra sig helt plötsigt är det ju från dåligt samvete, vill du verkligen ha det??

skriv, bränn upp, skriv och bränn upp igen.

12:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com