måndag, januari 23, 2006

dag åtta, del II

Jag var ganska säker på att jag skulle skriva ett brev fram till jag läste vad folk skrivit om mitt förra inlägg. Nu vet jag inte längre, det kanske inte är en sådan god idé ändå. Jag behöver dock ett riktigt avslut på vårt förhållande och jag vet inte hur jag ska få det nu. Jag är inte riktigt kapabel att prata med henne just nu utan att må väldigt dåligt, alltså är det svårt med avslut. Jag tror jag ska skriva brevet sen får jag se.

Det var en sådan lättnad att vara i skolan, jämfört med igår har jag varit riktigt glad idag. Gårdagen tärde verkligen på mig och jag hade inte mått bra av en sådan dag till. Jag ska dessutom över till en kompis ikväll vilket gör mig ännu mer lättad för då kanske jag kan hålla kvällsdepressionen borta. Åtminstone mildra den. Idag känner jag att jag kommer komma över allt det här.
Bloggtoppen.se BlogRankers.com