tisdag, januari 24, 2006

dag nio, del I

Jag ska träffa X idag, en liten stund. Det kommer kanske gå åt skogen igen, jag är förberedd på det, men jag känner att jag behöver prata med henne. Avslut eller liknande. Det är antagligen sista gången jag träffar henne på länge och jag vill inte att förra veckans panikartade besök ska vara det sista jag kommer ihåg av henne. Jag hoppas jag ska klara av en timme utan att bryta ihop. Jag är nervös men det ska samtidigt bli skönt, ännu ett steg mot att bli bättre tror jag.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lycka till! Jag förstår att du vill ha ett bättre minne och jag hoppas att du får det.

11:03 fm  
Blogger samuel said...

Lycka till Daniel. Hoppas det går så bra som det kan gå. Jag tror också det är viktigt att ni får ett "bra" avslut. Viktigt att man får en bra sista bild av varandra, annars är det lätt att måla alla möjliga känslor man får i framtiden på varandra, hat som kärlek.

11:51 fm  
Anonymous Anonym said...

Kämpa på, jag tror på dig. Vill även tacka för att du skriver så öppet om såna här saker, det får en att känna igen sig och att man själv inte är den enda människan på jorden som mår piss över ett krossat förhållande. Din blogg hjälper mig att komma vidare, faktiskt.

12:41 em  
Anonymous Anonym said...

Ju mer du går igenom, desto starkare blir du... det kan vara både bra och dåligt för dig att träffa henne...men jag förstår...hjärtat vill ett o hjärnan kanske säger nåt annat. Jag har själv varit där en gång för ett antal åre sedan...det var verkligen jobbigt, jag försökte festa loss osv men som alla vet, det funkar inte. Nej man ska gråta ut och lyssna på sorgliga sånger så man tömmer tårkanalen. Ett annat tips som du redan gör här, det är att skriva av sig...det gör väldigt mycket att få ut allt inom sig. Lycka till...ger dig en spark i baken! Och säger: Du fixar detta!! Tro mig!

MVH Thebestone//ÅÅ

4:08 em  
Anonymous Anonym said...

Ville bara säga att du skriver väldigt fint och även om jag "bara" blivit dumpad efter kortare förhållande känner jag igen mig massor. Förbannat ont kan det göra. Jag har dock kommit över den värsta smärtan. Det kommer du också göra så småningom, men låt det ta sin tid. Lycka till.

8:14 em  
Blogger Dumpad said...

Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer och råd!

10:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com