tisdag, januari 24, 2006

dag nio, del III

Jag mår mycket märkligt just nu. Humöret skiftar oftare än vanligt, ena stunden vill jag gråta, andra är jag arg men ibland känns det skönt att jag fått ett vettigare avslut på vårat förhållande. Just precis nu vill jag dock bara skrika av sorg, jag hatar det som hänt, det känns så fruktanvärt orättvist. Inget i mitt tidigare liv är ens i närheten av den ångest jag har haft dessa nio dagar. Hjärtat är totalt krossat. Jag sörjer en flickvän, ett liv och en framtid. Fan vad jag önskar att jag kunde ha det som innan. Det är mycket "om" och "ifall att" i mitt huvud nu.

3 Comments:

Blogger vuxetbarn said...

Åh vad jag känner för dig...kanske för att samma kanske händer mig snart. Jag mådde riktigt dåligt av att läsa din blogg...vet inte vad jag ska ta mig till...vill inte hamna där...men vad kan man göra för att förhindra det? Man kan ju inte make someone love you.

Jag hoppas de har rätt som säger att tiden läker. Hatar bara den där känslan av maktlöshet.

10:06 em  
Blogger Dumpad said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

10:34 em  
Blogger Dumpad said...

Prata med din partner. Det är det endå råd jag kan ge. Hade vi pratat mer så kanske detta inte hade hänt

10:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com