lördag, januari 21, 2006

dag sex, del III

En sak som gör hela den här processen jobbigare är att jag är tvungen att ha samtal med X som inte alls handlar om vårt förhållande och uppbrott utan saker som uppstår och måste fixas när man flyttar ifrån varandra. Det är svårt att hålla sig lugn och sansad när jag hör hur lugnt och metodiskt hon diskuterar alla saker som ska fixas. Jag måste hela tiden hålla tillbaka det uppror som sker inom mig när vi pratar och hon verkar oberörd. Så är det kanske inte men det känns förjävligt. Jag tycker det är orättvist att jag ska ha det så jobbigt och inte hon.

1 Comments:

Blogger n said...

försök ordna allt administrativt på en gång så att det slipper bli det som får er att prata.

2:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com