fredag, januari 20, 2006

dag fem, del VI

Det blev ingen fest ikväll, jag känner mig trött och inte alls på humör att gå dit så det var nog bra. Jag har haft skoj idag, det var ett mycket trevligt gäng jag var med, och jag har inte tänkt så mycket på henne. Det var ett par som var där som ibland tittade på varandra som jag och X gjorde för inte så länge sedan, då stack det till i bröstet på mig men annars var det en bra kväll. Nu när jag gick hem genom snöstormen så började jag tänka igen. Jag gick och tänkte på hur mycket jag saknade att bli älskade på ett sådant förbehållningslöst sätt som X brukade älska mig. Det var en helt obeskrivlig känsla att älska någon så mycket och veta att hon älskade mig lika mycket. Jag saknar det känslan så fruktansvärt mycket!! Jag saknar att få vara nära henne, känna hennes kropp mot min och bara vara. Nu blir jag ledsen igen... Jag vill vara glad och lycklig igen, inte ensam som jag känner mig nu.
Bloggtoppen.se BlogRankers.com