torsdag, januari 19, 2006

dag fyra, del II

Jag har en lång skoldag framför mig, från nu till fem typ. Jag känner att dagens lektioner kommer vara svåra att ta till sig. Dock vet jag att allt skulle bli värre om jag stannade hemma så av två dåliga alternativ tar jag det minst dåliga. Hela lägenheten här är full av väskor och tavlor och annat som jag tog med mig igår. Detta blir som en påminnelse av gårdagen och det blir nog bra att komma härifrån ett tag. Jag önskar att den värsta smärtan har försvunnit tills ikväll så jag åtminstone kan vara här utan att må sämre. Ikväll ska jag äta middag med en bra kompis, det ser jag fram emot! Flera har sagt att det är starkt av mig att prata om allt det här med mina vänner, det är ren självbevarelsedrift från min sida kan jag säga. Utan det så hade detta blivit mycket värre, det kan jag säga. Tack alla för ert stöd!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har en förmåga att uttrycka dig så det går rätt igenom mitt hjärta. När en kompis gick igenom samma sak åkte jag direkt från Sthlm till Göteborg för att bo hos henne ett tag. Önskar att dina vänner ser till att du inte behöver vara mer ensam än du vill. Kram!

2:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com