tisdag, januari 17, 2006

dag två, del IV

Imorrn ska jag träffa X. Vet inte alls hur jag kommer reagera men vi måste ses eftersom jag ska flytta. Vi har ju endel grejer ihop. Just nu skiter jag egentligen i alltihop men jag intalar mig att så inte kommer vara fallet om ett tag så det är lika bra att ta tjuren vid hornen på en gång. Undrar hur jag kommer vara när vi ses, måste försöka hålla mig ifrån de mest extrema känsloyttringarna men det kommer inte bli så lätt. Jag vill så gärna sköta allt detta med värdighet nu när jag vet att det kvittar vad jag säger, det kommer inte ordna sig ändå. Jag kommer iallafall med bestämdhet låta henne veta att jag tycker det är jävligt känslokallt att fråga mig om biljetterna till weekendresan. Det trodde jag faktiskt inte att hon skulle. Antagligen tänkte hon inte efter hur jag skulle ta det men det är i vilket fall sårande som fan.

Jag funderar ganska mycket hur detta kommer inverka på min framtid. Jag försöker intala mig att bra saker kan komma av detta med men det går sådär. Oftast när jag tänker på framtiden gör det ont.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vill bara skicka en stor kram!! Förstår att livet suger och önskar dig bra vänner som kan hjälpa dig igenom det här. Du ska inte vara ensam nu!!

6:28 em  
Blogger Dumpad said...

En sak som detta har gett mig är att jag förstått att jag har många vänner som tycker om mig. Det känns otroligt skönt!

9:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com