fredag, januari 20, 2006

dag fem, del VII

Allt som allt har detta varit den "bästa" dagen sedan allt hände. Under flera timmar var jag faktiskt glad och det är värt otroligt mycket. Allt stöd jag får från familj, vänner och läsare av den här bloggen betyder jättemycket för mig och även om de tunga stunderna är väldigt många så känns det skönt att så många bryr sig och försöker trösta. Många (vänner och familj) har bjudit hem mig till dem och om någon vecka, när flytt är avklarad och jag mår lite bättre kommer jag nog hälsa på några av dem. Jag ska kämpa mig igenom detta och komma ut hel på andra sidan, det är jag säker på. Nu ska jag sova, imorrn är en ny dag som jag också tänker klara mig igenom.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

JA!! Du kommer att klara det. Säkert mycket jobbigt kvar men du får försöka koncentrera dig på att vara glad över att du kan älska ngn. Du kommer att kunna göra det igen om än det tar ett bra tag. Kan inte ge dig nog kramar! Du finns i mina tankar trots att jag inte känner dig.

12:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com