lördag, januari 21, 2006

dag sex, del II

Minsta lilla motgång just nu får mig att vilja gråta eller överreagera på något annat sätt. Nyss upptäckte jag att det bara fanns ett USB-uttag på mammas dator, jag behövde två, och dett fick mig genast att vilja ringa X och skrika till henne att hon har varit ett jävla svin! Dock ska jag inte göra det, jag ville bara göra det under en kort stund, men det är påfrestande att pendla så i humör hela tiden.

Jag har märkt att viss sorts verklighetsflykt fungerar bra för att få mig att glömma för en stund. Ljudbok fungerar bra, film likaså. Tyvärr fungerar det inte att läsa böcker, jag hinner inte läsa många rader innan tankarna åker iväg åt ett håll dit jag inte vill att de ska. Nu tänker jag försöka vara fri från sorg och ilska ett par timmar genom att kolla på Prison Break.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej, usch, det känns plågsamt...Du lyckas verkligen beskriva det, jag kastas bakåt i tiden...
Tycker att du verkar hitta bra strategier. Och du verkar vara en sån trevlig kille!

Det är nog viktigt att du inte tar med dig ilskan, och börjar förknippa den med alla tjejer. Kom ihåg att det var den här tjejen, den här personen, som sårade dig. jag tror att det kommer att gå bra för dig!

Kram

1:06 em  
Blogger Dumpad said...

Tack : )
Jag tror inte jag kommer göra det misstaget. Jag är ganska säker på att jag kommer komma ur detta som en hel människa

1:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com