lördag, januari 21, 2006

dag sex, del I

Sömnen var god i natt med, jag drömmer lite om henne ibland men inget konkret och inget som jag mår dåligt av när jag vaknar. Det är jag väldigt tacksam för! En sak som jag låg och tänkte på i morse var att det är jobbigt att jag ibland känner ett sådant hat när jag tänker på allt som hänt. Vid dessa tillfällen hatar jag henne för att hon gjort mig så fruktansvärt illa, jag hatar henne för att hon inte sa till när hon började må dåligt och framför allt hatar jag henne för att hon inte vill ge vårt förhållande en andra chans. Oftast hatar jag dock henne inte men jag skulle vilja bli av med det hat jag ibland känner. Det hjälper inte att känna så, jag bli bara ledsen. Det bästa vore om min kärlek till henne och mitt hat tog ut varandra, en omöjlig tanke.
Bloggtoppen.se BlogRankers.com