torsdag, januari 26, 2006

dag elva, del II

Jag har haft fullt upp hela dagen vilket är bra. Jag börjar kunna koncentrera mig mer i skolan nu. Visserligen glider tankarna iväg en del fortfarande men det är mycket bättre än förra veckan. Jag är väldigt glad att jag har planer inför kvällen eftersom jag vet hur humöret brukar sjunka efter några timmar ensam. Det ska bli skoj att gå ut, träffa lite folk. Jag känner mig starkare och starkare på dagarna nu och om ett tag kommer jag klara kvällarna med men fram till dess är varje kväll med sällskap något jag värdesätter mycket.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det AR jobbigt, och det ar bra med sallskap.. Jag borjade ocksa blogga nar min karlek gick at skogen for 8 manader sen. Vill helst inte lasa de inlaggen an, men jag vet att jag kommer kunna titta tillbaka pa dem sa smaningom, och inse att jag mar sa mycket battre idag.. Aven om man vissa morgnar inte alls vill kliva upp, och vissa kvallar inte alls vill somna... Sjalv..
Keep up!
Det kommer ordna sig. Jag lovar..

3:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com