torsdag, januari 26, 2006

dag elva, del I

Tidig morgon idag, tyvärr sov jag inte så bra i natt. Jag var vaken ganska mycket nu på morgonen men det var inte så att jag låg och mådde dåligt utan jag låg där och var vaken bara. Jag tänkte givetvis på X en del men det gjorde inte ondare då, det var skönt. Ikväll ska jag försöka gå ut en stund, en konsert. Det ska bli spännande att se hur det känns, jag tror att det kommer gå bra men jag är definitivt inte säker. Nu är det skolan hela förmiddagen, det blir bra.

3 Comments:

Blogger Kaptenen said...

Tillåt dig själv att sörja och ha dina dippar. Men bli inte ett offer. När tiden är inne så kan du ställa dig upp och gå vidare rak i ryggen.

9:24 fm  
Blogger Dumpad said...

Sci Fi Skåne, kan nog bli bra. Öberg är ju coolast i länet!

2:37 em  
Anonymous Anonym said...

Inge Opeth?

10:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com