tisdag, januari 31, 2006

dag sexton, del III

Jag är så otroligt trött nu, mcyket skola och mycket tankar tär på uthålligheten. Just nu känns det iallafall lite bättre än för en timme sedan, jag pratade lite med en ny granne, det var rätt skönt att prata med någon som inte kände mig innan och som inte vet vad som hänt. Det var enklare att vara "vanlig" då.

I morgon ska jag träffa mina föräldra som äntligen kommit hem, det ska bli otroligt skönt att få prata med dem, jag har verklgen sakna dem. Det kanske ändå varit bra att de inte varit hemme, jag har tytt mig mer till vänner och kommit dem närmare. Föräldrarna finns ju alltid där i vilket fall.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas du får en stor kram av dina föräldrar! De ska vara stolta över att ha en son som kan uttrycka sig så bra i skrift.

11:05 em  
Blogger Dumpad said...

tack :)

11:15 em  
Anonymous Anonym said...

Men usch! jag vet inte vad jag ska säga finns det något?

Lycka till det här klarar du!
Jag har själv haft det struligt med kärleken..


www.unicorn.blogg.se

Kram
Sessan

1:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com