tisdag, januari 31, 2006

dag sexton, del I

Sömn är faktiskt en välsingnelse dessa dagar. Det är vädigt styrkande att få vara borta från allt de där timmarna. Tyvärr ligger jag kvar och tänker lite länge på morgonen men jag börjar minska på den tiden. Idag har jag en riktig monsterdag i skolan, kommer inte hem förrän kl tio i kväll. Det känns inte så bra, jag borde varit förberedd för saker som jag inte har pallat fixa. Hoppas det ordnar sig. Jag ska vara i den andra staden, hennes stad. Hoppas jag inte träffar henne. Eller, ibland hoppas jag men det är när jag är nere i skiten. Då tror jag att det är bra men just nu vet jag att det inte vore bra, alls!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heja!
Heja!

3:38 em  
Anonymous Anonym said...

Hej "Dumpad"!
Jag följer dina berättelser slaviskt. Jag känner igen mig i allt du skriver, - när jag blev dumpad tänkte jag nästan bara på en sak: att ringa honom! Jag kunde inte alls tänka på något annat. Jag kunde inte lämna datorn ifall han skulle komma online. Hade det inte varit för min underbara väninna hade jag gått under. Ty dig till dina vänner så som du gör nu, även om det verkligen är en svår stund för dig.
Tänker på dig! Kramar från en Malmöbo

8:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com