söndag, januari 29, 2006

dag fjorton, del I

Shit, detta var nog den värsta morgonen hittills. Jag vill verkligen inte flytta från henne. Jag vill bara vara med henne. Jag har kommit på att det här med att festa inte är så smart, det gör ingenting för att jag ska komma över henne. Det blir bara värre, särskilt dagen efter. Jag får komma på något annat att sysselsätta mig med på kvällarna.

Jag är orolig inför idag, att plocka i ordning saker i en ny lägenhet. Det kommer bli förbannat tungt tror jag och jag vill inte ha en sådan kväll i kväll! Jag vill bara vara glad igen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Morgnarna brukar vara värst för mig med. Det gäller att man, så fort man vaknar (om man har sovit ut, förstås), har disciplin nog att genast stiga upp, fylla magen med mycket frukost och se till att aktivera sig med något så fort som möjligt. Det är inte bra att ligga och dra sig för att man hoppas på att kanske somna om igen en stund. För man (i alla fall jag) ligger oundvikligen och grubblar i alla fall. Och det är inte konstruktivt. :-)

Sen måste jag säga att du har kommit lika långt i det här som jag har gjort i en och en halv månad. Fan vad bra du är, grabben!

11:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com