söndag, januari 29, 2006

dag tretton, del IV

Jag har gjort så mycket dumt i mitt liv men ikväll tog det nog priset. Jag hade intalat mig att om jag bara var med en annan tjej så skulle nog allt ordna sig. Ett enda "du är vacker" fick mig att falla. Jag var verkligen på väg att följa denna människa hem men som tur är berättade en kompis för mig att jag nog inte borde göra detta. Jag är så jäkligt tacksam för detta. Det hade blivit värre om jag gjorde det. Trots detta mår jag riktigt dåligt över det jag gjort. Det känns som om jag sålt min själ eller liknande. Jag tror dock att jag lärt mig läxan. Det kommer inte hända igen, det kan jag lova. Så jäkla idiotiskt gjort, fan med! Alltså, jag hade verkligen inte kunnat gjort något, det kände jag redan när det hände, men jag var beredd på att försöka. Bara för att jag är arg och besviken ville jag försöka fast jag visste att det skulle bli värre. Det är svårt att förklara. Tur jag har vänner som bryr sig!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Se det från den ljusa sidan - det är inte alla som får höra sånt av tjejer.

3:23 fm  
Blogger Dumpad said...

Jo, men att tro att det skulle hjälpa. Det var så dumt. Istället gjorde jag en oskyldig tjej ledsen när jag bara gick...

4:32 em  
Anonymous Anonym said...

Jo. Det är en mycket naturlig reaktion. Har gått i 'fällan' själv att tro att det skulle dämpa nånting, men det gjorde det de facto inte.
Du gjorde rätt, om du frågar mig.

2:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com