fredag, januari 27, 2006

dag elva, del V

Det var en ganska bra kväll, bra mycket bättre än många tidigare kvällar. Det var gott att känna mig som en normal människa och vara ute en kväll. Det var tungt ibland att se folk som var kära i varandra och gå hem tillsammans men jag försökte vara glad ändå. Under dessa nästan fyra år har jag aldrig brytt mig om andra tjejer men nu så kändes det nästan som om det var ett krav att jag skulle uppmärksammade dem. Det gjorde jag inte särskilt mycket, jag är långt ifrån att ragga, det hade varit fel för mig. Vissa kompisar tror att man ska börja köra hårt igen bara för jag är singel men det är dem som aldrig har varit med om ett sådant här smärtsamt uppbrott. Jag känner mig ganska ensam nu, det är inte kul att gå och lägga mig själv nu. Jag är så otroligt van att alltid ha X där vid min sida och jag önskar verkligen att det var så nu med. Men jag ska nog kunna sova ändå.
Bloggtoppen.se BlogRankers.com