söndag, januari 29, 2006

dag fjorton, del III

Det var inte bara tungt att packa upp, det var värre än jag trodde det skulle vara. Jag ville börja gråta precis hela tiden. Att packa upp alla de saker som vi har haft tillsammans så länge är en av de jobbigaste upplevelserna jag haft under dessa veckor. Jag hatar det. Jag känner mig fruktansvärt ensam och så jäkla ledsen. Hoppas den här dagen försvinner snabbt och att det börjar kännas ok igen. Sådana här kvällar sliter, att hela tiden ha den där värken inuti som inte vill försvinna. Att hela jävla tiden längta efter något jag inte kan få!

Jag hoppas att nu när jag har flyttat och sen när jag börjar vänja mig kommer börja "friskna till" snart.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dom säger att det tar halva tiden av ett förhållande att komma över. Alltså 1 år tar ett halvår för att komma över. Sjukt.

9:47 em  
Anonymous Anonym said...

Fem år tog fem år...

1:41 fm  
Anonymous Anonym said...

För mej tog tolv år två år att komma över, dvs så att jag mådde bra och kände mej glad igen. Och det är ju inte en resa genom nattsvart mörker, utan en resa genom ett mörker som ljusnar och ljusnar!

4:15 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag tror att det första och största steget mot ljuset är att acceptera situationen... När man väl valt att sluta hoppas går det bättre sen.

Det viktigaste är väl att det blir bra i slutändan och det blir det för dig.

Ingen tvekan.

Jag lovar.

6:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com