torsdag, februari 02, 2006

dag arton, del IV

Jag är så otroligt rastlös idag, kunde inte ens vara hemma hos föräldrarna utan att det började krypa i kroppen. Det är rätt jobbigt idag, jag får ingen ro alls. Jag är orolig inombords, jag mår rätt dåligt över hela situationen jag befinner mig i. Jag längtar iallafall till i morgon, ett miljöombyte är nog precis vad jag behöver. Det ska bli väldigt kul att få tillbringa helgen med två kompisar, väldigt bra sådana som jag träffar aldeles för sällan.

Jag har varit ovanligt arg idag, det är jobbigt. Jag måste dock tillåta mig att vara förbannad ibland, annars stängs känslorna in och då blir det nog värre i längden.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag hoppas du får sova gott i natt och att helgen gör att du får tänka på massa annat och bara må bra för en stund i alla fall.

10:49 em  
Anonymous Anonym said...

Det är viktigt att släppa fram känslorna, som du säger. Att stänga det inne mår man inte bra av.

2:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com