måndag, februari 06, 2006

dag tjugotvå, del II

Jag mår bättre idag. På något sätt var det bra att prata med X igår och återigen få klart för mig att det aldrig kommer bli vi igen. Jag hade trängt undan att det var så definitivt och gick runt och hoppades aldeles för mycket. Det var inte bra för mig, det är bättre nu. Idag har tankarna främst kretsat kring hur jag ska komma över henne. Det som är svårast är saknaden. Saknaden av henne och vårt förhållande. Jag tyckte så mycket om att vara med henne och det känns väldigt tungt att jag inte får det längre. En annan sak som kommer vara tuff att komma förbi är känslan av ensamhet. Det är därför kvällarna är så jobbiga nu. Jag antar att jag kommer vänja mig vid det. I vilket fall är jag glad över att jag mår bättre idag.
Bloggtoppen.se BlogRankers.com