måndag, februari 06, 2006

dag tjugotvå, del I

Vardag igen, med skola och annat mindre skoj. Det är jobbigt att lära sig saker nu, det är dumt eftersom jag snart är klar med min långa utbildning och jag hoppas att jag ska komma igenom den sista terminen. Det ska nog gå men det kommer bli tufft.

Jag vaknar alltid innan klockan ringer, trots att jag inte somnade förrän halv två i natt så vaknade jag kl halv åtta. Undrar om det är för att jag drömmer konstigt eller vad det är? Jag kommer inte ihåg några drömmar från i natt. Nu blir det frukost, sedan en ganska lång dag.

Jag saknar henne...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tillåt dig att sakna henne. Det blir inte ni två men det är ok att sakna henne. Troligen kommer du att göra det under en tid framöver och även i stråk av vardagen längre fram.

Du resonerar klokt.

6:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com