tisdag, februari 07, 2006

dag tjugotre, del I

Jag lyckades sova länge idag och det var så jäkla skönt. Sömnen är det bästa jag vet just nu, både kroppen och själen får vila från allt. När jag vaknade lyckades jag dessutom hålla borta tankarna på X ganska bra. Idag är jag särskilt glad att jag har mina föräldrar så nära, jag fyller år och det hade varit otroligt jobbigt att inte kunna vara med dem. Det var inte så här jag föreställde mig den här dagen för ett tag sedan, dagen jag fyller år har alltid varit en underbar dag med X, men nu är jag glad att jag har andra att vara med. Jag har varit lite orolig för den här dagen men nu när den kom så känns det inte så farligt, hoppas det kan fortsätta så också. Dagarna har ju en tendens att bli bra mycket tyngre när det närmar sig natt. Jag tror och hoppas att det kommer bli en bra dag!

3 Comments:

Blogger Elca said...

Gratulerar på födelsedagen, hoppas du får en bra dag trots allt!

12:49 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis!!!

1:21 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis på födelsedagen!

Mvh
Sessan

2:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com