fredag, februari 10, 2006

dag tjugosex, del II

Idag har det verkligen varit upp och ner. Jag var rejält deppig fram till ett ungefär, illamående och kunde inte tänka på något annat än henne och vad hon gjort mot mig. Sedan släppte det, jag hade en intressant föreläsning och nu mår jag helt ok igen. Jag träffade inte henne vilket var bra. Med tanke på mina humörsvängningar idag så vet jag inte hur det hade gått.

Ikväll är det fest, just nu ser jag fram emot det. Hoppas jag kan ha kul hela tiden och inte deppa ner mig efter ett tag som fallet var förra gången jag festade för två veckor sedan. Jag är dock mer stabil nu så förutsättningarna är bättre den här gången. Det vore underbart att få ha riktigt skoj ikväll och känna att jag minsann klarar mig bra utan henne.
Bloggtoppen.se BlogRankers.com