fredag, februari 24, 2006

dag fyrtio, del II

Dagen fortsätter bra, jag var hemma hos pappa och drack kaffe och nu har jag hela eftermiddagen uppbokad med roliga saker. Det känns faktiskt riktigt bra idag, så här få mörka tankar har jag nog inte haft sedan det hände. Att jag slipper gå runt och tänka på det gör att livet blir så mycket lättare. Även om man har mycket roligt att göra är det svårt att ha kul om man hela tiden går runt och tänker och saknar. Det har inget med sällskapet eller aktiviteten att göra, tankarna bara kommer i vilket fall. Nu kanske jag kan ha en riktigt bra dag, tror det!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

...40 = fyrtio...

2:26 em  
Blogger Dumpad said...

hehe, tyckte det såg konstigt ut

7:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com