onsdag, februari 22, 2006

dag trettioåtta, del IV

Det var skönt att träna. Både för att få röra mig lite men också för att jag pratade lite om min situation med han jag tränade med. Han är en bra kompis som kan och vågar ge goda råd. Jag har märkt på en del andra att de helst inte tar upp hur jag mår nu för tiden. De kanske är rädda för att göra det värre, jag vet inte. Precis när jag var färdig ringde X (hon hittar inte sista nyckeln till vår lägenhet), det var lite synd för jag var på ganska gott humör och nu är det värre igen. När vi pratar vill jag bara skrika att hon gjort fel eller få henne att ta tillbaka det hon gjort. Tur vi inte pratar så mycket och väldigt skönt att allt vid sidan om nog är fixat nu, tex nycklar, räkningar osv. Då behöver vi inte ha kontakt förrän jag vill det igen.
Bloggtoppen.se BlogRankers.com