måndag, januari 16, 2006

dag ett, ett dygn efter

Nu är det ganska exakt ett dygn sedan X sa att "hon hade tänkt färdigt" och att det var slut. Jag har börjat tänka tankar som "nu är det första gången jag duschar som singel" och liknande. Det är inte alls tröstande, jag förstår inte varför jag ska tänka sån skit för. Dessutom försöker jag komma på vad jag gjort för att det ska bli såhär. Jag kommer på flera orsaker till varför allt detta är mitt fel.
1 Jag pressade henne för hårt när det gäller vår framtid tillsammans
2 Jag visade ibland tydligt att jag tyckte vi var tillsammans för lite, vardagsaktiviteter och i sängen
3 Jag var inte nog förstående för hur hårt hon hade det i skolan
4 Jag var ofta tyst, pratade inte om mitt liv som inte innefattar henne tillräckligt mycket
5 Jag blev på dåligt humör när hon var stressad och stingslig

När hon sa att det var slut sa hon att jag inte hade gjort något annat än att "varit världens bästa pojkvän". Jag tvivlar. Varför gör man då slut??? Jag känner mig vilsen.

1 Comments:

Blogger n said...

beskyll inte dig själv. fastna inte i det.

1:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com