torsdag, februari 16, 2006

dag trettiotvå, del I

Att gå upp så här tidigt var inte särskilt trevligt. Jag hatar att gå upp utan henne vid min sida och att göra det tidigt var ännu värre. Fan vad jag saknar henne! Jag fattar inte hur jag en dag ska kunna leva utan att tänka och sörja. Det känns förbannat långt borta. Jag hatar henne för vad hon gjort men samtidigt älskar jag henne så mycket att det gör ont. Jag vill så gärna berätta för henne att hon gjort ett stort misstag, få henne att förstår att det skulle bli bra om vi försökte igen. Det är verkligen inte bra för mig att tänka sådana saker men jag gör det ändå. Hoppet att hon ska ändra sig finns nästan alltid hos mig och det verkar inte försvinna i första taget...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men den dagen kommer, då du är helt igenom glad igen. Utan saknad, utan sorg. Och du kan älska igen, då är du mindre rädd än någonsin. Det kommer att komma en dag då du känner tacksamhet för att X tog beslutet att lämna dej, eftersom det har gett dej nya möjligheter. Det kan vara svårt att tro på just nu, men det är faktiskt sant.

7:56 fm  
Blogger Dumpad said...

Det är så skönt att du säger så till mig! Särskilt en sådan här dag som är rätt tung

3:22 em  
Anonymous Anonym said...

det blir bättre. det blir bättre. det är det enda som är säkert! men du, om du verkligen känner att hon är rätt för dig osv säg det då till henne! Hon kommer kanske inte att ändra på sig men då har du iaf gjort ditt. mer kan du inte göra än att förmedla hur mkt du älskar henne. Oftast känns det bättre när man gjort det, man kan gå vidare stolt över att man står för sina känlsor och att man har förmågan att älska en annan.

4:49 em  
Blogger Dumpad said...

hon vet redan det så det är inte så stor mening tyvärr

9:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se BlogRankers.com