måndag, februari 13, 2006

dag tjugonio, del V

Kvällen blev helt ok, jag har haft schysst sällskap och har haft det ganska bra. Varje stund som jag inte mår dåligt är så himla skön, jag uppskattar verkligen andra grejer nu än innan jag blev dumpad. En sak jag tror jag kommer lära mig av allt detta är att uppskatta när jag har det bra, jag var nog lite väl bortskämd med det innan.

En sak jag inte hoppas kommer bli en konsekvens är att jag kommer ha svårt att lita på framtida tjejer. Just nu förstår jag inte hur det ska gå till efter att ha blivit så fullständigt tagen på sängen av hennes dumpning. Hon gav mig inga konkreta varningar innan att något skulle vara fel och det gör ju att man undrar vad hon tänkte egentligen. Men, som många har sagt, när jag väl kommer över det så kommer jag kanske tänka annorlunda. Hoppas det.
Bloggtoppen.se BlogRankers.com