måndag, februari 27, 2006

dag fyrtiotre, del III

Jag har fått en sån där trötthetsattack nu, från att ha varit pigg så försvann alla krafter på en minut. Kroppen behöver väl vila, jag ska gå och lägga mig snart. Det är märkligt när det händer men det är antagligen en reaktion på allt jag går igenom. Det är dock rätt skönt att vara trött för då slipper jag den där halvtimmen när jag försöker somna. Då är det lätt att tankarna tar egna vägar och hamnar på ställen där jag helst inte vill att de ska vara.

Jag har min sista mastodontdag i den andra staden imorrn, sen är det bara ett par lektioner till där kvar innan jag slipper att åka dit något mer. Det ska bli väldigt skönt, ska jag träffa X så vill jag att det ska vara för att vi bestämt det, inte för att jag råkar springa på henne i korridorerna.
Bloggtoppen.se BlogRankers.com